Dit bedrijf is waarschijnlijk de grootste, zeker een van de grootste jachthavenbezitters/-exploitanten in de VS. Ze hebben bijna een monopolie op jachthavens in Rhode Island gecreëerd. Ik hoor dat de prijsveranderingen voor volgend jaar extreem zijn. Een vriend zegt dat hun ligplaats tarief volgend jaar met 12-15% zal stijgen. Ik vroeg of dat een inhaalslag was op recente vaste tarieven, maar naar verluidt zijn ze regelmatig aan het stijgen. Sommige vlakke jaren terug in de Brewer-dagen, maar gestage stijgingen sinds de overname. Aangezien we allemaal weten dat de overname gefinancierd werd door private equity, kan ik me alleen maar de minachting voor klantloyaliteit en vertrouwen voorstellen. Het gaat puur om het halen van prestatiedoelen op korte termijn, zodat ze kunnen cashen naar de volgende ronde investeerders.
Rhode Island is een behoorlijk populaire plek om te varen (duh). Dat maakt het iets moeilijker om van jachthaven te veranderen, aangezien degenen met een hogere vraag vaak wachtlijsten hebben. Ik ben in de loop der jaren huurder geweest bij veel verschillende, omdat mijn behoeften zijn veranderd. Makkelijker om ruimte te vinden bij de weinigen met vaste steigers of die volledig worden blootgesteld aan noordooststormen, maar niet zo wenselijk. Als de geruchten waar zijn, gok ik dat SH dit beseft en dat verlating tijd zal kosten.
Iemand directe ervaring met de man?
Rhode Island is een behoorlijk populaire plek om te varen (duh). Dat maakt het iets moeilijker om van jachthaven te veranderen, aangezien degenen met een hogere vraag vaak wachtlijsten hebben. Ik ben in de loop der jaren huurder geweest bij veel verschillende, omdat mijn behoeften zijn veranderd. Makkelijker om ruimte te vinden bij de weinigen met vaste steigers of die volledig worden blootgesteld aan noordooststormen, maar niet zo wenselijk. Als de geruchten waar zijn, gok ik dat SH dit beseft en dat verlating tijd zal kosten.
Iemand directe ervaring met de man?